Horta de l'Eixample

7 hábits generals per una alimentació saludable a l'oficina

La salut és fonamental, també en l'entorn laboral. Per aquest motiu, compartim amb vosaltres 7 hàbits d'alimentació saludables que podeu començar a practicar en el dia a dia de la vostra empresa.

  1. Nutrir-se principalment d’aliments locals i de l’estació. Sona fàcil però, si hi penses, no és tant usual des de l’arribada de les grans superfícies. I estaràs protegint el medi ambient.
  2. Utilitzeu productes integrals, sense refinar o sense processar. Avui en dia és molt fàcil trobar-los i de molta qualitat: pa integral, sucre morè, arròs integral, pasta integral…son petits pasos que milloren la nostra salut (I queden deliciosos, les persones que es passen als productes integrals no solen tornar als refinats…apreneu a cuinar-los!).
  3. Fer servir amb predilecció, a ser possible, aliments biològics. Busca grups de consum local, botigues d’entrega a domicili o botigues a la teva localitat… cada cop hi ha més.
  4. Menjar de manrea relaxada, sense presses, respirar. És millor menjar a poc a poc tot el menjar que fer-ho a tota pressa i estar-se de sobretaula. Programa’t el temps necessari. L’aire també ens nutreix i mastegar tranquils ens relaxa.
  5. Mantenir una posició adeqüada: l’esquena recta (perque ningú fa ascensor en baixada amb corva, oi? ajuda al teu cos!).
  6. Mastegar i ensalivar bé els aliments, al principi comptar almenys 10 mastegades i anar incrementant fins a les 20 per mos…el canvi és molt notable.
  7. Beure poc líquid als àpats, cosa molt fàcil si has fet el pas anterior.


I recorda: Una alimentació variada aporta riquesa i color a la vostra oficina, gaudiu-la!

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació i oferir continguts d'interès. acceptar